BLOG: Warm de winter in
De blaadjes vallen van de bomen, het wordt ’s ochtends al wat frisser (waardoor we des te meer genieten van elk zonnestraaltje) en de pepernoten, gevulde speculaas en marsepein ligt alweer in de winkel. De winter is weer in aantocht.
Ikzelf geniet meer van de zomer maar vind de winter daarentegen wel heel gezellig. Wat is er lekkerder dan na een regenbui lekker op de bank te hangen met een lekkere warme trui, een kop thee en een pak koekjes.
En wat is er romantischer dan met een wijntje voor de openhaard en de kaarsjes aan, ja de winter heeft ook zo z’n charme.
Dit alles is nog leuker wanneer je met een fikse korting (14%) leuke vestjes kunt scoren in de kleuren van dit najaar, seventies bruin en camel.
Ik wil eindigen met, de mogelijk, gezelligste trend voor dit najaar, de noorse print.
Deze en andere etnische printen waren een veel gezien thema op de catwalk van grote ontwerpers. Sustilo heeft deze trend ook opgepikt. Hier scoor je voor maar 40 euro deze laatste trend. Voor dit en andere trends: www.sustilo.nl
De winterjassen zal ik uitgebreid bespreken als het echt koud wordt. Nu ga ik eerst genieten van het najaars zonnetje!



Geen opmerkingen:
Een reactie posten